Förstärkning kundservice

Vi behöver förstärkning till kundserviceteamet!

Letar du efter nästa möjlighet att få vara ”spindel i nätet” fullt ut? Att vara den sammanhållande länken i en hel process från offert till leverans genom att ta ansvar för planering och administration? Då kan detta vara nästa arbete för dig!

Monitor Larm arbetar med certifierade säkerhetslösningar – från installation av system till utryckning av väktare och kontakt med larmcentral. Kollegorna på kontoret är duktiga på just det, och därför växer vi. Nu behöver vi förstärka vårt kundserviceteam med en koordinator med fokus på ekonomi och administration.

Hos oss kommer du att jobba tätt tillsammans med dina nya kollegor. Tillsammans ansvarar ni för att planera våra teknikers och installatörers arbete hos kund. Ni hanterar helt enkelt de system och den struktur som är kärnan i vår verksamhet. Du kommer bland annat att:

  • Löpande ha kontakt med befintliga kunder
  • Hantera beställningar och uppdateringar av driftsatta lösningar
  • Ansvara för registervård
  • Ta fram faktura- och löneunderlag
  • Vara kravställare mot vår outsourcade ekonomifunktion
  • Vara behjälplig i bokföringsarbete och bokslut

För att trivas och vara framgångsrik hos oss tror vi att du har:

  • En grundläggande utbildning i ekonomi och/eller kundservice eller motsvarande erfarenhet
  • Arbetat 2-3 år i en liknande roll
  • Kunskaper i administrativa program som Visma, Winserv och Excel

Det är de formella kraven. De är viktiga för oss, men det är också viktigt att vi möts på det personliga planet. Vi letar efter en företagsam, trygg och flexibel person som drivs av viljan att ha en god struktur och som vill vara en del av gemenskapen hos Monitor Larm. Om det känns igen ska du inte tveka att skicka in din ansökan.

Välkommen att skicka in din ansökan här. Sista ansökningsdag är 28 februari.
Vid frågor – kontakta Martin Dennås, VD, på 031-63 65 05.

Vi ser fram mot att höra från dig!